Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

NeoPrivacy Romania

  • Despre NeoPrivacy Romania

La începutul anului 2018, NeoPrivacy și-a lansat oferta de servicii pentru companiile din România și Republica Moldova, promovând soluții software pentru conformitate și implementarea GDPR, precum și servicii de audit pentru implementarea măsurilor tehnice și organizatorice, servicii de audit pentru prevenirea incidentelor de securitate, ISO27001 și traininguri specializate pentru DPO și alți specialiști.
NeoPrivacy Romania a dezvoltat primul portal web românesc dedicat exclusiv comunității profesioniștilor din domeniul protecției datelor și securității informațiilor (https://dpo-net.ro/), oferind informații naționale și internaționale, resurse utile și traininguri online.
Pe baza dezvoltării tehnologice din ultimii zece ani, proiectele echipei noastre rezultă din convingerea noastră că „protecția implicită a datelor cu caracter personal este un drept și că datele personale în era tehnologică au devenit o monedă” ("Privacy is a right and NeoPrivacy is a currency"), astfel că prin toate activitățile reușim să creștem activ nivelul de conștientizarea cu privire la importanța și valoarea datelor personale.

 

NeoPrivacy România este in cautarea unei persoane dinamice pentru ocuparea postului de Asistent Manager la sediul central din Tirgu Mures.

PROFILUL CANDIDATULUI IDEAL
✅Cunostinte foarte bune de limba engleza scris / vorbit.
✅Experienta in domeniu economic / contabil reprezinta un avantaj
✅Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica.
✅Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office;
✅Cunostinte corespondenta de afaceri
✅Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare,
✅Personalitate si diplomatie, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial
✅Capacitatea de a lucra sub presiune si extrem de organizat, agilitate si inteligenta
✅Intelegere buna a afacerii in ansamblu
✅Personalitatea, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post.
✅Capacitate de organizare pe prioritati;

DESCRIEREA JOBULUI
👉Mentinerea relatiei cu clientii
👉Participa la intalniri impreuna cu Directorlul General
👉Asistarea Directorului General in activitatea sa zilnica
👉Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
👉Mentine contabilitatea primara
👉Traducerea si redactarea de documente;
👉Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor
👉Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate.
👉Participa la luarea deciziilor pentru derularea activitatii firmei in lipsa managerului.
👉Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient

SE OFERĂ
✅ un mediu de lucru modern şi dinamic
✅ conditii foarte bune de lucru
✅ salariu motivant
✅ programe de pregătire şi dezvoltare profesională

Persoanele interesate pot obtine informatii suplimentare la numarul de telefon 0769041200 si pot trimite un CV la adresa marius.dumitrescu@neoprivacy.ro.

 

INFORMARE INITIALA PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Subscrisa SMARTFARM SRL, cu sediul in Tirgu Mures, Str. Horea 21/1-2 , J26/693/2009, CUI RO 25797280, telefon 0769041200, email office@neoprivacy.ro, in baza art. 13 din REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI/ 27 aprilie,  va informam ca vom colecta si prelucra datele  cu caracter personal cuprinse in Curriculum Vitae: nume, adresa de email, numar de telefon, adresa de domiciliul, fotografie, locuri de munca anterioare etc.

Informatiile oferite de dumneavoastra ce contin date de identificare vor fi folosite in scopul stabilirii unui interviu si ulterior pentru intocmirea documentelor de angajare si anumitor documente ce vizeaza relatiile de munca.

Temeiul juridic al prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal il reprezinta  încheierea și executarea unui contract (Art. 6 alin. (1) lit. (b) din Regulament), precum si - prelucrare necesară conformării obligației legale (Art. 6 alin. (1) lit. (c) din Regulament), obligatie legala reglementata de legislatia muncii.

NU vom transfra aceste date catre o alta companie.

Datele vor fi stocate pe o perioada determinata de maxim 60 de zile dupa finalizarea procesului de selectie si angajare. Pentru viitoarul angajat, vom stoca datele atat timp cat exista contractul de munca in vigoare si, in situatia unui litigiu, pe parcursul solutionarii acelui litigiu, precum si in conformitate cu legislatia in vigoare atat timp cat avem obligatia legala de a pastra contracte de munca, state si alte documente legale in evidenta contabila si in arhiva societatii.

Va informam ca aveti dreptul de a solicita accesul la datele dvs. personale, precum si rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, conform legii, precum si dreptul de a face plangere la autoritatea de supraveghere, daca considerati ca drepturile dvs au fost nerespectate.

Vom stabili măsuri tehnice și organizatorice, pentru a proteja și pentru a asigura confidențialitatea, integritatea și accesibilitatea datelor dvs. cu caracter personal prelucrate; vom preveni utilizarea sau accesul neautorizat si vom preveni încălcarea securității datelor cu caracter personal, în conformitate cu legislatia in vigoare.